Lampka do roll-up'u Zobacz większe

Lampka do roll-up'u

Nowy produkt

Lampka po podświetlenia roll-up'ów.

98.00 zł brutto


79.67 zł netto

Wymiar85/100/120/150 x 200 cm
Sposób mocowaniaZ Góry
Dla roll-up'ówStandard/Lux/Exclusive
Moc50 W

Formy płatności

Płatności elektroniczne:

SOFORT to system płatności internetowych polegający na przelewie bezpośrednim z konta klienta końcowego na konto sklepu internetowego.
Klient płaci korzystając ze swoich danych dostępu do własnego konta bankowego, czyli najbezpieczniejszej formy płatności internetowej.
Dzięki potwierdzeniu dokonania transakcji w czasie rzeczywistym, zamówienie może natychmiast zostać przekazane do realizacji.

Płatności bezpośrednie:

1. Płatność bezpośrednio na konto.

Wpłaty należy dokonać w banku lub na poczcie na podane dane, wpisując w tytule przelewu numer zamówienia.
Czas księgowania przelewu może wynosić od 1 do 3 dni roboczych. Aby przyspieszyć zaksięgowanie, prosimy po dokonaniu przelewu
o przesłanie jego potwierdzenia (plik PDF do pobrania w każdym banku po zrealizowaniu wpłaty) na adres sklep@deart.pl


2.Płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy

Przed odbiorem w siedzibie firmy prosimy o kontakt. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru, skontaktujemy się z Państwem.

Rodzaje dostaw

Klient składając zamówienie w sklepie internetowym rollins.pl ma możliwość wyboru rodzaju przesyłki lub odbioru osobistego:

• Przesyłka kurierska DPD – 19 zł brutto. Waga paczki 0,5 - 30 KG.

• Odbiór osobisty w biurze – za darmo!

• Wysyłka kurierem klienta – po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem.  

• Dowóz na terenie Białegostoku – 12,50 zł brutto.


Reklamacje/Zwrot produktów 3deArt s.c.

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie należy zgłosić kurierowi  w momencie odbioru towarów. Prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego z udziałem kuriera firmy spedycyjnej dostarczającej przesyłkę oraz o niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie.

2. Reklamacje dotyczące jakości druku należy składać drogą mailową, podając nazwę zamówienia,  zastrzeżenia oraz dołączając do wiadomości skan (bądź zdjęcie) otrzymanych druków. 

3. De ART nie ponosi odpowiedzialności za wady w druku wynikające z błędnego przygotowania pod względem treści.

4. Reklamację można złożyć do 7 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Reklamacji podlega towar zwrócony w 100% usługodawcy, w przypadku uznania reklamacji, koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi reklamodawca. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu oraz opis zgłoszenia.

5. W przypadku zwrotu towaru i braku możliwości jego naprawy, firma de ART s.c. przeleje kwotę wpłaconą przez odbiorcę w terminie do 3 dni.

Reklamacje prosimy kierować na adres sklep@3deart.pl


Produkty powiązane: